نقش انکارناپذیر هیئات مذهبی در افزایش مشارکت انتخاباتی

باقری به اثرگذاری هیئات مذهبی در جهت دهی به اذهان عمومی و جریان سازی در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: همایش نقش هیئات مذهبی در انتخابات با هدف آگاهی رسانی و توجه به حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

محمدعلی باقری، رییس شورای هیئات مذهبی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: گردهمایی شورای هیئات مذهبی مازندران با محوریت جهاد تبیین و نقش تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی در انتخابات با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی و ریاست شورای هیئات مذهبی استان مازندران سه‌شنبه ۸ اسفند ۷ صبح سپاه شهرستان چالوس برگزار می شود.

وی افزود: حضور و مشارکت مردم و هیئات مذهبی در انتخابات و تشویق و ترغیب آحاد مردم به نقش آفرینی در این‌حماسه ملی بسیار مهم است و هیات مذهبی همچون همیشه که پای کار انقلاب و اسلام بودند، اکنون پای کار انتخابات هستند.

رییس شورای هیئات مذهبی استان مازندران یادآور شد: ظرفیت عظیم هیات مذهبی با توجه به منویات رهبری بسیار بالاست و باید برای حضور، تشویق و مشارکت بالا تلاش شود.

باقری گفت: حضور که لازمه ظهور است با حرکت در انتخابات اتفاق می افتد.

وی به اثرگذاری هیئات مذهبی در جهت دهی به اذهان عمومی و جریان سازی در امر انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: همایش نقش هیات مذهبی در انتخابات با حضور هیات مذهبی مازندران در چالوس با هدف آگاهی رسانی و توجه به حضور حداکثری در انتخابات آتی برگزار می شود.

به گفته باقری، فعالیت و شور و نشاط و هیجان هیات مذهبی باید در ۱۱ اسفند با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی متبلور شود و نشان دهیم که همواره پای کار انقلاب هستیم.

رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: باید در ۱۱ اسفند با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی در مسیر ولایت، انقلاب، شهدا و اسلام باشیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان بزنیم.

کد خبر 1751475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha