برگزاری مسابقه نقاشی و دل‌نوشته با محور امام زمان(عج)

مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع امام زمان(عج) در بین اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می شود.

فاطمه روشن، مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، مسجد الاقصی اراک ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری مختلف در این ایام خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان در روز یکشنبه ۶ اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء، به همت کانون در مسجدالاقصی اراک برگزار می شود.

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) با اشاره به اینکه این برنامه های فرهنگی همراه با جشن، مولودی خوانی، گروه سرود نغمه های آسمانی، مسابقات نقاشی و دلنوشته و اهدای جوایز نفیس همراه است، افزود: همه می توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی با موضوع امام زمان (عج) برای گروه سنی ۳ تا ۱۱ سال برگزار می شود، اظهار داشت: به شش نفر از برترین های این مسابقه جوایز نفیس اهدا می شود.

روشن همچنین از برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع امام زمان (عج)  نیز خبر داد و گفت: این مسابقه نیز ویژه گروه سنی  ۱۲ تا ۱۸ سال  است و در این مسابقه نیز به شش دلنوشته برتر جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) ادامه داد: نقاشی و دلنوشته در برگه های A۴ و با موضوع گفته شده تهیه و تا یکشنبه ۶ اسفند ماه (ابتدای نماز مغرب و عشا) به دفتر هیئت امنا (حاج آقا ظهیری) و یا مسئول مهد قرآن (خانم روشن) تحویل گردد.

وی خاطرنشان کرد: داوری آثار همان شب انجام و در انتهای برنامه نفرات برتر اعلام خواهد شد.

کد خبر 1751479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha