۱۸۰ مسجد شهرستان همدان میزبان جشن های منجی عالم بشریت

حجت الاسلام شرانجانی گفت: همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت در ۱۸۰ مسجد شهرستان همدان برنامه های جشن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی شرانجانی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از همدان، ضمن تبریک میلاد با با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: همزمان با  این ایام  فرخنده میلاد  امام زمان(عج) صدها  برنامه جشن در سطح مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی و خانگی برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان  با بیان اینکه این برنامه ها و جشن ها با حضور مداحان برجسته و سخنرانان برجسته برگزار خواهد شد افزود: این جشن ها با برنامه های متنوع فرهنگی، اهدا جوایز به اسامی ملقب به حضرت مهدی(ع) و...  همراه است.

وی همچنین از برگزاری جشن های ویژه منجی عالم بشریت در ۱۸۰ مسجد شهرستان همدان خبر داد و گفت:  همچنین ۲۰۰ هیئت مذهبی برگزاری جشنهای نیمه شعبان در سطح شهرستان همدان را دارند.

شرانجانی برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، توزیع نذورات، مسابقات فرهنگی و محتوایی در فضای مجازی و ختم  صلوات ، اجرای سرود های خیانی ، جشن موتوری و ... را نیز از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در این ایام برشمرد.

 وی به برگزاری جشن با شکوه در ۸ سالن  ورزشی استان  اشاره کرد و گفت: این جشن ها با حضور جمعیت چند هزار نفری  برگزار و با برنامه های مختلف از جمله اعطای جوایز نقدی غیر نقدی ، سفر کربلای معلی ، مشهد مقدس،  قم  و...  همراه  است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان همچنین به  برنامه ویژه نیمه شعبان در روز یکشنبه بعد از ظهر در شهرستان همدان  با عنوان مهمانی ۱۵ کیلومتری در میدان امام خمینی (ره) پیاده راه اکباتان، میدان اکباتان با شعار «جشن بزرگ میلاد منجی ، حضوری برای ظهور» اشاره کرد و افزود: این  جشن نیز همراه با پذیرایی و برنامه های متنوع و نور افشانی، جشن های کودکان،غرفه های شکوفایی عروسک های متحرک و... همراه است.

کد خبر 1751480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha