توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شیروان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان، ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر بسته معیشتی به ارزش، چهار میلیون ریال می باشد که شامل برنج، حبوبات، روغن، مرغ، ماکاروانی، رب و سویا است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی مستمندان هر بسته معیشتی بین یک خانواده توزیع شد که در مجموع کل، ۲۰۰ خانوار نیازمند در شب نیمه شعبان از بسته بسته های مواسات که هدیه امام زمان(عج) به آنان بود برخوردار شدند.

حجت الاسلام معلم با اشاره به سایر برنامه های شهرستان در این عید بزرگ عنوان کرد: با همکاری و مشارکت خیرین،  ۴۴ راس دام سبک به نیت سلامتی امام زمان(عج) ذبح و صبح امروز بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد و بهزستی توزیع شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان از برپایی ۳۴ ایستگاه صلواتی در شهرهای شیروان، زیارت، لوجلی و خانلق خبر داد و بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این ایستگاه های صلواتی به مدت ۲ روز برپا خواهد بود که پذیرایی شربت، چایی و شیرینی از شهروندان خواهند داشت.

حجت الاسلام معلم اضافه کرد: همچنین با توجه به مشکلات بسیاری از نیازمندان و محرومان در هزینه های درمانی و غیره، ۱۲ نهاد و مساله مطرح شد که به نیت ۱۲ معصوم(ع) بخشی از مسائل این قشر برطرف شود.

 وی تصریح کرد: در همین راستا افراد بیمار و محروم شناسایی شدند که مساله دارویی و درمانی بیماران صعب العلاج تامین شود و امید است بتوانیم اقدامات خوبی برای این قشر برداشته و با همکاری و کمک خیرین و مردم این کارهای خداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 1751625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha