«راه اعتلا»؛ تدارک انتخاباتی بچه‌های مسجد

گروه سرود «رهپویان حرم» متعلق به کانون فرهنگی هنری امام حسن‌مجتبی(ع) در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند نماهنگ «راه اعتلا» را تولید و منتشر کرد.

«مهدی زارع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از رونمایی نماهنگ «راه اعتلا» در آستانه انتخابات و به همت گروه سرود «رهپویان حرم» وابسته به کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی(ع)» خبر داد و بیان کرد: در شرایطی که کینه ها و شیطنت های دشمنان نسبت به انقلاب و نظام به اوج خود رسیده است باید همه در راستای آرام نگاه داشتن جامعه و فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، به همین جهت گروه سرود رهپویان حرم اقدام به تولید نماهنگ «راه اعتلا» با هدف تشویق گروه های مختلف به حضور در انتخابات کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی(ع)» (در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد) تصریح کرد: شاعر و آهنگساز این اثر محمدجواد الهی‌پور، تنظیم کننده امیرمهدی زارعی، سرپرست گروه مهدی زارع، میکس حسن برزگری، کارگردان و تدوینگر ابوالفضل گل و تصویربردار محمد حسین نصیری اهستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، به منظور ایجاد بستر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به همت این کانون مسجدی، برنامه «فصل یکدلی» از تلویزیون اینترنتی آواستان(tv.avastan.ir) متعلق به گروه سرود رهپویان حرم با حضور کارشناسان مختلف در حال پخش است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) تأکید کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به همت این کانون مسجدی تولید شده است و در طول سال های گذشته قریب ۳۰۰ نوجوان دختر و پسر جذب این گروه سرود شده اند.

گفتنی است، گروه رهپویان حرم در یک کانون روستایی شکل گرفت و در حال حاضر نه تنها در بحث سرود بلکه به عنوان یک مجموعه فرهنگی در زمینه های گوناگون نظیر برگزاری اردوهای زیارتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تشویق اعضا به شرکت فعالیت های جمعی ورزشی، آشنایی با سیره شهدا (دیدار با خانواده شهدا، مطالعه زندگی نامه شهدا) و برگزاری جلسات هفتگی و مذهبی فعالیت دارد.

کد خبر 1751761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha