پخش انیمیشن «راز مسجد» در امارات

سریال انیمیشن «راز مسجد» ویژه کودکان به مناسبت ماه مبارک رمضان در پلتفرم Watch IT امارات به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الخلیج ۳۶۷، پلتفرم Watch it پوسترهای تبلیغاتی سریال انیمیشن «راز مسجد» را که قرار است در ماه مبارک رمضان سال ۲۰۲۴ در امارات به نمایش درآید، منتشر کرده است.

این سریال شامل رویدادهای آموزشی مذهبی برای کودکان و تعلق خاطر آنها به مسجد و حل مشکلاتشان را در چارچوب دینی نشان می‌دهد.

همچنین اسامی شخصیت‌هایی که در جریان حوادث در این سریال حضور خواهند داشت جمله  سیف، حبیبه، یاسین و  پدر امین را منتشر کرده است.

در دوره گذشته، این پلتفرم به شدت علاقه مند به تبلیغ درام‌های ماه مبارک رمضان بود، چه با گذاشتن پوستر و چه تبلیغاتی بود و علاقه خاصی به همه چیز مربوط به کودکان نیز دارد.

پلتفرم Watch IT ، یکی از پلتفرم‌های محبوب عرب‌هابرای تماشای سریال است که شامل یک آرشیو هنری عظیم از فیلم‌ها و سریال‌ها است و مخاطب می‌تواند یک‌هفته تماشای رایگان داشته باشد که از طریق آن می‌تواند سریال‌ها، فیلم‌ها و نمایشنامه‌ها را با کیفیت بالا و در هر زمان دنبال کند.

تماشای این پلتفرم موانع زیادی را که برای دنبال‌کردن سریال درمقابل بیننده قرار می‌گیرد، تسهیل می‌کند و تمامی درام‌های عربی را با قیمت بسیار پایین و با دوره رایگان دراختیار مشترکان قرار می‌دهد و از همه مهم‌تر سریال‌های ارائه‌شده توسط سایت بدون که تبلیغات است.

کد خبر 1751774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha