عضو مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت بالای مردم در انتخابات، تجلی عزت و اقتدار ملی است

مشارکت در انتخابات؛ تقویت کشور،نظام، انقلاب و زمینه سازی برای رفع مشکلات
مشارکت بالای مردم در انتخابات، تجلی عزت و اقتدار ملی است

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات حقیقتاً نماد و تجلی عزت و اقتدار ملی ماست.

آیت الله علی اسلامی در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در قم ضمن دعوت آحاد ملت شریف ایران برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی اظهار داشت: بی شک مشارکت گسترده مردم در روز یازدهم اسفندماه همچون دیگر انتخابات های برگزار شده در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر آن که مایه تقویت کشور و ارتقابخش عزت و اقتدار نظام اسلامی است، زمینه نااُمیدی و یأس دشمنان قسم خورده ما را هم فراهم می کند.

مردم بصیرت و بینش دینی و انقلابی خود را پای صندوق های رای نشان خواهند داد

وی افزود: به تعبیر رهبر عزیزمان، انتخابات و مشارکت مردم در آن لازمه حل مشکلات کشور است و لذا صحبت ما با کسانی که به هر دلیلی تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارند این است که اگر می خواهند زمینه لازم برای حل یا کاهش مشکلات جامعه مهیا شود، حتماً در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی همچنین گفت: به لطف الهی مردم بصیر و انقلابی کشور ما بارها و بارها از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت کرده اند که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و قطعاً این بار هم با حضور حماسی خود به جهانیان نشان می دهند که از چه میزان بصیرت و بینش دینی و انقلابی برخوردار هستند.

حل مشکلات کشور در سایه انتخاب اصلح

این استاد حوزه بیان داشت: هر چقدر که ما شاهد حضور پرشورتر مردم در صحنه انتخابات باشیم به همان میزان بر امنیت و اقتدار کشور افزوده می شود و از آن سو شرایطی مهیا می شود که به حول و قوه الهی و در سایه انتخاب اصلح به تدریج بر مشکلات کشور از جمله در عرصه اقتصادی فائق شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات حقیقتاً نماد و تجلی عزت و اقتدار ملی ماست.

مشارکت در انتخابات؛تقویت کشور و نظام و انقلاب و زمینه سازی برای رفع مشکلات

وی ابراز امیدواری کرد: با احساس مسئولیت همگانی شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه در روز جمعه باشیم که ثمره آن تقویت کشور و نظام و انقلاب و زمینه سازی برای رفع مشکلات مردم باشیم.

کد خبر 1751898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha