اقلام ضروری بین جاماندگان برف و کولاک روستاهای جنوب شهرستان لاهیجان توزیع شد

ادهمی از کمک رسانی و تهیه اقلام ضروری و اضطراری برای جاماندگان برف و کولاک روستاهای جنوب شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: تعداد ۳۰ نجاتگر در قالب ۶ تیم عملیاتی از روز گذشته در حال ارایه خدمت هستند.  

مرتضی ادهمی_ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کمک رسانی و تهیه اقلام ضروری و اضطراری برای جاماندگان برف و کولاک روستا های جنوب شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: از ساعت ۴ صبح هفتم اسفند، تعداد ۳۰ نجاتگر این جمعیت در قالب ۶ تیم عملیاتی و با استفاده از ۳ خودروی امدادی و ۳ خودروی کمکدار افراد خیّر شهرستان، به مسافرین مانده در ترافیک محورهای مواصلاتی این شهرستان خدمات رسانی کردند.

وی اظهار کرد: تا شب گذشته با همت فرمانداری، اداره صمت، اتحادیه نانوایان و جمعیت هلال احمر تعداد ۴۰۰ قرص نان، ۲۰ عدد پتو، ۱۰۰ باکس آب معدنی، ۲۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در محور خروجی جنوب شهرستان لاهیجان در بین در راه ماندگان  توزیع شد.  

ادهمی افزود: آمادگی کامل برای کمک رسانی با محوریت خانه های هلال روستایی این شهرستان وجود داشته و هماهنگی لازم با فرمانداری و بخشداری های مرکزی و رودبنه  جهت امداد رسانی به سوانح احتمالی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: سامانه تلفنی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات  مربوط به حوادث و در راه ماندگان است.

اقلام ضروری بین جاماندگان برف و کولاک روستاهای جنوب شهرستان لاهیجان توزیع شد

کد خبر 1751927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha