سه شنبه‌های مهدوی به عشق سربازی گمنام امام زمان

در روزمرگی های زندگی انگار یادمان رفته امام عصری هم هستند که می توانیم همه جوره به ایشان متوسل شویم، قرار نیست کارهای بزرگی انجام دهیم، همینقدر که دلمان با حضور ایشان گرم است کافیست تا حال زندگیمان خوب شود ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان_  نوشین کریمی

هم دلتنگتان هستم و هم حس می کنم کنارمان هستید...
با شما تا شعاع خورشید می دویم و با نم نم باران کنارتان راه می آییم.
لبخندتان مثل همیشه آرزوی ماست، و خود را که نگاه می کنیم می گوییم غیر از بودنتان چه کسی می تواند اینقدر ما را آرام کند.
هر قدمی که بر میداریم برای رضایت شماست،   برای اینکه دعای شما را در طول زندگی خود داشته باشیم.
برای اینکه بتوانیم منتظر واقعی باشیم و از محبت شما محروم نشویم...

این ها جملاتی است که گروه سه شنبه های مهدوی با نام «لبخند ۱۲» که سه سالی است هر هفته در سطح شهر لشت نشا فعالیت می کنند می گویند.

سه دوست که با هم عهد بسته اند با هم کمک کنند تا تعداد بیشتری از مردم را بیاد امام زمان بیندازند.

سه شنبه‌های مهدوی به عشق سربازی گمنام امام زمان


یاسمین مطهری یکی از سه همراه اصلی این گروه با بیان اینکه در این سه سال سعی کرده ایم برنامه های متنوع ای که انتظار را در ما زنده نگاه دارد اجرا کنیم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کار کردن برای، امام زمان یک حس قشنگی دارد که نمی شود وصفش کرد.

وی بیان کرد: گروه سه شنبه های مهدوی لشت نشا با نام لبخند ۱۲ که در سطح شهر فعالیت  می‌کند گروهی است که توسط خود جوانان این شهر  تکامل یافته و به جز خداوند و حضرت قائم (عج) هیچ حامی دیگری ندارد.

مطهری افزود: لبخندی ها هر ساله به مناسبت نیمه شعبان برنامه های جذابی تدارک می بینند که چهره شهر زیبایی بیشتری از خود نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه کاش جز سربازان گمنام اماممان باشیم افزود: این گروه از زمان فعالیتش تا کنون با استقبال مردم روبرو بوده و باعث قوت قلب ما برای ادامه مسیر است.

مطهری با بیان اینکه در روزمرگی های زندگی انگار یادمان رفته امام عصری هم هستند که می توانیم همه جوره به ایشان متوسل شویم، افزود: قرار نیست کارهای بزرگی انجام دهیم، همینقدر که دلمان با حضور ایشان گرم است کافیست تا امام زمان حال زندگیمان را خوب کند.

سه شنبه‌های مهدوی به عشق سربازی گمنام امام زمان


زهرا معصومی نژاد هم، از استقبال خوب جوانترها از طرح سه شنبه های مهدوی می گوید و اضافه می کند: مردمان خوبی داریم،   گرم و ساده و صمیمی هستند.

وی اضافه کرد: گاهی کسانی که پا به سن گذاشته اند برایشان گرفتن یک رزق به نام امام زمان چنان توفیقی است که شیرینی اش تا مدت ها در قاب چشم های ما می ماند.

معصومی نژاد گفت: یاد امام زمان آراممان میکند و از اینکه در این راه قدم برداشته ام تا سهم کوچکی در سپری کردن این انتظار داشته باشم، خرسندیم.
 

سه شنبه‌های مهدوی به عشق سربازی گمنام امام زمان

زهرا زمانی نیز به خبرنگار شبستان گفت: از ماه رمضان سه سال پیش کارمان را شروع کردیم و هر هفته یک چیز کوچیک برای سلامتی و ظهور آقاجانمون هدیه می کنیم و در اعیاد مذهبی سعی کرده ایم تدارک بهتری برای میزبانی از عاشقان مولایمان داشته باشیم.

وی افزود: در این سال ها نگاه و توجه امام زمان را در کارهایمان بیشتر احساس کرده ایم و امیدواریم سربازان آبرومندی برای همراهی ایشان باشیم.

سه شنبه‌های مهدوی به عشق سربازی گمنام امام زمان

سه شنبه‌های مهدوی به عشق سربازی گمنام امام زمان

سه شنبه‌های مهدوی به عشق سربازی گمنام امام زمان

کد خبر 1752011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha