هفت همدانی به مسابقه کشوری مدهامتان  اعزام می‌شوند

حجت الاسلام عزیزی، از اعزام هفت نماینده از استان همدان به مسابقات کشوری «مدهامّتان» به میزبانی سنندج در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام  علی عزیزی،   در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از همدان، با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان  گفت: مرحله کشوری این مسابقات  به مدت دو روز در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه در استان کردستان برگزار می شود.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  با اشاره به اینکه  این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل و اذان برگزار می شود  افزود: هفت نماینده از استان  همدان به مسابقات کشوری «مدهامّتان» حضور دارند

وی نفرات برگزیده استان همدان برای حضور در مسابقات کشوری را در گروه برادران، شامل «مهدی برنده» از کانون فرهنگی هنری «مهدیه» همدان در رشته حفظ کل، «ابوالفضل ونایی» از کانون فرهنگی هنری امیر المومنین (ع) در رشته قرائت ترتیل، «علیرضا ملکی» از کانون فرهنگی هنری  غدیر شهرستان  همدان در رشته اذان  و  «محمدپارسا محمدی  » از کانون فرهنگی هنری «شهید بهشتی» از همدان در رشته ترتیل «دانست.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: همچنین در گروه خواهران «ساحل نقی زاده» از کانون فرهنگی هنری «شهید مطهری» در رشته حفظ کل،   «ستایش بختیاری» از کانون فرهنگی هنری «بعثت» شهرستان تویسرکان در رشته قرائت ترتیل، و «ستایش مهاجر» از کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) در رشته قرائت ترتیل نیز در این مسابقات  با رقبای خود در مرحله کشوری رقابت می کنند.

حجت الاسلام عزیزی  اضافه کرد: این  دوره از مسابقات با حضور ۲۵۰ نفر از سراسر کشور به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای افراد اعزامی از استان همدان گفت:تلاش بر آن است این مسابقات در ترویج معارف قرآن در جامعه و توجه هر چه بیشتر بچه های مسجد به فعالیت های قرآنی موثر باشد.

کد خبر 1752177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha