هیأت مذهبی برای حضور حداکثری در انتخابات بسیج شوند

باقری گفت: ملت ایران با حضور در پای صندوق های رأی در ۱۱ اسفندماه بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد و هیأت مذهبی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بسیج شوند.

محمدعلی باقری_ رییس شورای هیئات مذهبی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: انتخابات سربلندی و اقتدار نظام را به همراه دارد و گامی برای حل مشکلات و تعیین سرنوشت جامعه است.

وی افزود: مردم آگاه، بیدار و هوشیار و همیشه در صحنه، این بار هم در انتخابات افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

 رییس شورای هیئات مذهبی مازندران یادآور شد: حضور حداکثری، مهم‌تر از این انتخاب است چراکه این امر موجب ناامیدی دشمن و سربلندی نظام اسلامی خواهد بود.

 باقری با بیان اینکه هیئات مذهبی پرچمداران عرصه فرهنگ و جهاد هستند، خاطرنشان کرد: همه‌ما باید با تشویق آحاد مردم به حضور در انتحابات، زمینه ظهور را فراهم کنیم. ‌

وی هیئات مذهبی را مظهر شجاعت، وفاداری، شور و نشاط، اطاعت پذیری و خدمتگذاری به مردم دانست.

باقری گفت: هیئات مذهبی از پشتوانه مردمی برخودار وموجب اقتدار نظام، پرچمداران عرصه جهاد و فرهنگ هستند.

رییس شورای هیات مذهبی مازندران ابراز امیدواری کرد که ملت ایران با حضوردر پای صندوق های رای، یک بار دیگر دشمنان را ناامید می سازند.

باقری گفت: ملت ایران با حضور در پای صندوق های رأی در ۱۱ اسفندماه بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد و هیأت مذهبی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بسیج شوند.

این مسوول با اشاره به برگزاری گردهمایی اعضای ومسولین شورای هیأت‌مذهبی استان مازندران در چالوس یادآور شد: این برنامه هم با هدف روشنگری و حضور حداکثری مردم در انتخابات با حضور اعضا و مسولین شورای هیئات، حجت السلام والمسلمین پناهیان، امام جمعه چالوس، حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان تشکل های دینی برگزار شد.

کد خبر 1752236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha