اعلام آمادگی ۱۰ باب کتابخانه عمومی استان کرمانشاه جهت اخذ رای مردم

بهرامی گفت: ۱۰ باب کتابخانه عمومی در استان کرمانشاه در جایگاه شعبه اخذ رای به مردم خدمت رسانی می کنند.

محمد امین بهرامی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: به منظور نقش‌ آفرینی کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی-اجتماعی ۱۰ باب کتابخانه عمومی در استان کرمانشاه در جایگاه شعبه اخذ رای به مردم خدمت رسانی می کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه افزود:در اسلام هدف نهایی هر فعالیتی رشد و تعالی انسان است و توسعه انسانی بر هر امری مقدم است. مشارکت مردم از اصلی ترین ابزار یادگیری اجتماعی و رشد فردی است بنابراین امری دینی است.

وی خاطر نشان کرد: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است.

بهرامی با اشاره به اینکه ۱۰ کتابخانه در استان کرمانشاه  به عنوان شعبه اخذ رأی فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد: در شهر کرمانشاه کتابخانه های آیت اله خامنه ای، حجربن عدی و شهید بهشتی، ‌ در شهرستان اسلام آباد غرب کتابخانه های کوثر، ولایت  میناشی و در شهرستان صحنه کتابخانه های ابن سینا و اقبال‌ لاهوری، در شهر هرسین کتابخانه شهدای محراب و در شهر ریژاو  در شهرستان دالاهو کتابخانه پیامبر اعظم (ص) در خدمت شهروندان هستند.

مدیکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد :در کل کشور ۱۸۰ کتابخانه در این راستا فعالیت دارند و در استان ها از ۱۹ تا یک کتابخانه به این مسئله اختصاص داده شده است.

کد خبر 1752327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha