آغاز فرآیند اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در البرز

ولی پوری با اشاره به اهمیت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گفت: انتخابات در استان البرز در قالب ۱۳۳۳ شعبه اخذ رأی و بیش از ۲۵ هزار عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مرتضی ولی پوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گفت: انتخابات در استان البرز در قالب ۱۳۳۳ شعبه اخذ رأی و بیش از ۲۵ هزار عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی آغاز شد. 

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: فرآیند اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته وی، در این انتخابات ٣٩٩ نامزد برای سه کرسی از دو حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و همچنین ساوجبلاغ، نظراباد، چهارباغ و طالقان و همچنین ۳ نامزد برای دو کرسی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رقابت دارند.

وی با اشاره به تعداد صندوق های اخذ رای نیز بیان کرد: ۱۳۳٣ شعبه اخذ رای و بیش از ۲٥ هزار عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در سطح استان مستقر شده اند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز با اظهار امیدواری از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس، تصویربردار و … نیز انتخابات را پوشش می‌دهند.

کد خبر 1752402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha