اجرای روند رای گیری در استان یزد با بیش از ۱۴ هزار نفر در استان

پارسائیان با اشاره به آغاز روند رای گیری در استان یزد گفت: روند رای گیری در استان یزد با بیش از ۱۴ هزار نفر در استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، محمدحسین پارسائیان، رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد، امروز، ۱۱ اسفندماه در حاشیه حضور در ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه پشتیبانی برگزاری انتخابات یکی از مؤلفه‌های مهم است گفت: علاوه بر اینکه انتخابات برای اولین بار در بحث احراز هویت رأی‌دهندگان، برخط و استعلامی برگزار می‌شود و زمینه‌های لازم در زمینه زیرساخت در تمامی شعب اخذ رأی باید ایجاد می‌شد.

وی با اشاره به بارش برف در استان اضافه کرد: بارش برف باعث شد برای  تردد عوامل اجرایی، نظارتی و برگزاری انتخابات نگرانی‌هایی ایجاد شود اما تدابیر لازم اندیشیده شد و مسیرهایی که بویژه در روستاها مسدود شده بود، به همت عوامل راهداری بازگشایی و خوشبختانه انتخابات رأس ساعت هشت صبح در تمامی شعب آغاز شد.

پارسائیان با اشاره به اینکه ۱۴ هزار نفر به عنوان عوامل در انتخابات همکاری دارند گفت: مؤلفه اول در انتخابات برخط موضوع زیرساخت ارتباطی است و با توجه به اینکه در روستاها شعب اخذ رأی وجود دارد، همه مجموعه استان دست به دست هم دادند، زیرساخت‌ها فراهم شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت سه مرحله مانور برگزار شد تا بتوانیم امنیت شبکه و ارتباط پایدار را به صددرصد برسانیم و خوشبختانه از همان ابتدای صبح، ارتباط همه شعب برقرار شد و چند گذرواژه باید در این سامانه به صورت برخط  تولید و ثبت می‌شد تا شعبه بتواند شروع به فعالیت کند.

یادآور می‌شود انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در بیش از ۸۰۰ شعبه اخذ رأی در چهار حوزه انتخابیه استان یزد در حال برگزاری است.

کد خبر 1752458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha