فرآیند رأی گیری از مازندرانی ها در سلامت کامل تداوم دارد

عزیززاده گرجی به تداوم روند رأی گیری از مردم شر یف استان مازندران در سه هزار و ۲۱۰ صندوق رأی برای ۹ حوزه‌ انتخابیه اشاره کرد و گفت: انتخابات در سلامت کامل درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی- رئیس ستاد انتخابات و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران دقایقی پیش درحاشیه حضور سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در ستاد انتخابات استان و نظارت بر آخرین وضعیت انتخابات استان از آمادگی کامل حوزه های انتخابیه استان برای ادامه روند برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح با باز شدن درهای ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و آغاز به کار ۶۴۱ شعبه سیار اخذ رأی آغاز شد.  
فرآیند رأی گیری از مازندرانی ها در سلامت کامل تداوم دارد
وی با بیان اینکه واجدان شرایط رأی‌دهی در مازندران از بین ۳۳۲ نامزد حضور در مجلس دوازدهم و پنج نامزد مجلس خبرگان رهبری نام افراد مد نظر خود را به صندوق می اندازند، افزود: امروز مازندرانی ها ۱۲ نماینده منتخب  از ۹ حوزه انتخابیه را راهی مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده این استان را راهی مجلس خبرگان رهبری خواهند نمود.
فرآیند رأی گیری از مازندرانی ها در سلامت کامل تداوم دارد
عزیززاده گرجی بیان کرد: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امسال ۷۴۸ نفر نام‌نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت اجرایی و هیئت نظارت، شورای نگهبان صلاحیت ۴۳۷ نامزد را تایید کرد. اما با کناره‌گیری ۱۰۵ نفر در نهایت ۳۳۲ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند.
کد خبر 1752482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha