امروز یازدهم اسفندماه روز سرنوشت ملت ایران است

حیدری بابیان اینکه امروز یازدهم اسفند ماه روز سرنوشت ملت ایران است گفت: امروز مردم بابصیرت این استان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را می دهند و روح شهدا را شاد می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز (جمعه ۱۱ اسفند) با حضور در شعبه ۳۷ مرکزی مدرسه حاج یدالله کیانی و پس از انداختن رای خود در صندوق اظهارداشت: امروز یازدهم اسفندماه روز سرنوشت ملت ایران است

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و ایمن به خصوص در مناطق سخت‌گذر (صعب‌العبور) اندیشیده شده است.

حیدری گفت: امروز مردم بابصیرت این استان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را می دهند و روح شهدا را شاد می کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در ساعت‌های اولیه رای گیری با وجود سردی هوا اظهار داشت: امروز چشم دوست و دشمن به حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای قلب دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را ناراحت می کند.

وی با قدردانی از مردم عزیز، ولایت‌مدار و با فرهنگ چهارمحال و بختیاری افزود: حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند توسعه و پیشرفت کشور را به دنبال داشته باشد.

حیدری گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های موجب ارتقای امنیت ملی، بازداشتن دشمن از دست اندازی به کشور می‌شود.

کد خبر 1752486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha