حضور در انتخابات مصداق مهم تقوای سیاسی است

حجت‌الاسلام نکونام حضور در انتخابات را مصداق مهم تقوای سیاسی خواند و گفت: انتخابات در سرنوشت مردم تاثیر مهمی دارد و افراد دارای تقوا هرگز چنین صحنه هایی را بدون بهانه ترک‌ نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۱ اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات روز جاری، گفت: شرکت کنندگان در انتخابات به تکلیف الهی خود عمل کرده اند و در آزمون خداوند موفق اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور در انتخابات را مصداق مهم تقوای سیاسی خواند و افزود: انتخابات در سرنوشت مردم تاثیر مهمی دارد و افراد دارای تقوا هرگز چنین صحنه هایی را بدون بهانه ترک‌ نمی کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به بهره گیری از روزهای پایانی ماه شعبان، اظهار کرد: باید در این ماه خود را برای ماه ضیافت الهی آماده کنیم.

حجت الاسلام نکونام به دهه نکوداشت مساجد اشاره و تصریح کرد: جایگاه مساجد در میان مردم بسیار بالاست و مسجد محل اعتلای فکری، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است که باید پررونق تر از همیشه باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با محکوم کردن جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: امید مقاومت و مردم فلسطین به انقلاب ایران است و حضور در انتخابات می تواند پایه های حمایت از مردم مظلوم را قوی تر کند.

کد خبر 1752584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha