اعزام ۱۱۲ مبلغ دینی به روستاهای فاقد روحانی

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: امسال در ماه شعبان، ۱۱۲ مبلغ دینی به روستاهای فاقد روحانی این شهرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد مبلغ بومی و غیربومی در روستاهای شهرستان به انجام مسئله تبلیغ دین و برنامه های دینی و فرهنگی برای عموم مردم می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون طرح مستقر و هجرت در اعیاد شعبانیه، وظیفه ترویج فرهنگ مهدویت و جهاد تبیین را در بین مردم برعهده دارند.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: برنامه‌های متنوع و شادی از جمله، همایش‌های پیاده روی، برپایی موکب در سطح شهر، ایستگاه‌های صلواتی، جنگ شادی، اعزام مبلغ و گفتمان‌های مهدویت در مدارس و دانشگاه‌ها، تجلیل از کودکان و نوجوانان مهدوی در این ایام مبارک برگزار شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: سعی کردیم برای نیمه شعبان فرصتی مناسب در راستای فراهم کردن فضایی نشاط آور برای جوانان باشد.

حجت الاسلام معلم، هدف از برگزاری جشن های بزرگ را شناخت و معرفت امامان معصوم(ع) دانست و اضافه کرد: شور برگزاری مراسم مذهبی در بین آحاد جامعه بیانگر عمق علاقه و ارادت مردم به ائمه اطهار (ع) است.

کد خبر 1752905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha