درخواست جهاد اسلام؛ اول ماه رمضان روز جهانی حمایت از غزه

جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره طرح این رژیم پس از جنگ هشدار داد و گفت که «طرح روز بعد» نوار غزه تنها توسط مقاومت تعیین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «پرس تی وی»، جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین به «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره طرح این رژیم پس از جنگ هشدار داد و گفت که «طرح روز بعد» نوار غزه تنها توسط مقاومت تعیین خواهد شد.

«ابوحمزه»، سخنگوی گردان های قدس، شاخه مسلح جهاد اسلامی در بیانیه ای در این باره گفت: پیام ما به دشمن این است که مسئله «طرح روز بعد» در غزه را کسی جز مقاومت فلسطین تعیین نمی کند.

وی ادامه داد: پایان جنگ غزه مقدمه ای برای نابودی کامل رژیم اسرائیل در سرتاسر سرزمین های اشغالی خواهد بود.

ابوحمزه در ادامه خاطرنشان کرد که مقاومت هر چقدر هم که طول بکشد قادر است با قدرت کامل به نبرد با رژیم اسرائیل ادامه دهد.

وی همچنین از اعراب و مسلمانان خواست تا به فلسطین تسلیحات بدهند و تاکید کرد که هیچ کس نباید برای غفلت از نبردی که گروه های مقاومت فلسطین به نمایندگی از امت اسلامی انجام می دهند، بهانه ای بیاورد.

ابوحمزه با بیان اینکه ماه رمضان باید برای اشغالگران ماه وحشت و تشویش باشد، خواستار آن شد که روز اول ماه مبارک رمضان روز بسیج جهانی در همه زمینه‌ها برای مقابله با دشمن و تشدید ضربات به رژیم صهیونیستی باشد.

در ماه ژانویه، «یوآو گالانت»، وزیر امور نظامی اسرائیل «طرح روز بعد» خود را برای نوار غزه منتشر کرد که بر اساس آن، حکومت غزه به «هیئت‌های فلسطینی» ناشناس واگذار می‌شود و در عین حال به رژیم اسرائیل کنترل امنیتی بر سرزمین فلسطین داده می‌شود.

این پس از آن است که نیروهای اسرائیلی حملات وحشیانه چند ماهه خود را علیه مناطق تحت محاصره کامل کردند.

اسرائیل جنگ نسل کشی خود در غزه را در ۷ اکتبر پس از انجام عملیات طوفان الاقصی توسط گروه مقاومت فلسطینی حماس آغاز کرد و از زمان آغاز این حمله، بیش از ۳۰ هزار فلسطینی را که بیشتر آنها زن و کودک بودند، کشته است.

رژیم تل‌آویو همچنین «محاصره کامل» را بر نواز غزه تحمیل کرده و سوخت، برق، غذا و آب را برای بیش از دو میلیون فلسطینی ساکن در آن قطع کرده است.

کد خبر 1753027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha