مدارس اصفهان با «چارسوق قرآنی» به موسسات قرآنی پیوند می‌خورند

مدیر دفتر تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مدارس اصفهان با «چارسوق قرآنی» به موسسات قرآنی پیوند می‌خورند.

سید هاشم موسوی، مدیر دفتر تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اصفهان با اشاره به حضور گسترده موسسات فرهنگی در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان عنوان کرد: محور کلی برنامه‌ها و انتخاب غرفه‌ها برای موسسات فرهنگی پیش‌بینی شده و بعضی خلأهای موجود را متولیان قرآنی تکمیل می‌کنند. همچنین امسال ویژه‌برنامه‌ای تحت عنوان «چارسوق قرآنی» طراحی شده و تاکنون ۴۰ موسسه قرآنی برای این ویژه‌برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه درخصوص ویژه‌برنامه چارسوق قرآنی گفت: برنامه چارسوق قرآنی برای پیوند مجموعه‌های قرآنی با مدارس سطح شهر برنامه‌ریزی شده است که این مجموعه‌ها محصولات و فعالیت‌های خود را در نمایشگاه ارائه کرده و  مدیران مدارس به نمایشگاه دعوت می‌شوند و این فعالیت‌ها را برای اجرا در مدارس انتخاب می‌کنند. این ویژه‌برنامه، اقدام خوبی برای مطرح شدن قرآن به مدارس سطح شهر است.

مدیر دفتر تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: محور اصلی نمایشگاه «قرآن، زندگی» است که با پویش «می‌خوانمت» آغاز می‌شود. همچنین ۵۰ غرفه ترکیبی در نمایشگاه حضور دارند که هر شب رویداد داشته و در برنامه استیج نیز از مجریان مطرح ازجمله نجم‌الدین شریعتی و قاریان مطرح ازجمله احمد شهاب حضور خواهند داشت.

وی افزود: ارتباط مستقیم تلویزیونی با شبکه‌های قرآن و اصفهان برنامه‌ریزی شده و مسابقه‌ای بصورت روزانه در شبکه اصفهان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1753096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha