دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد
​

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی به گونه ای است که دشمن جرئت نمی کند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد،گفت: مشکلات وجود دارد و مردم از نظر معیشت در مضیقه بوده اما پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری عصر امروز در مراسم رونمایی از چهارمین نسخه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» که در سالن جلسات مرکز نور برگزار شد، اظهار داشت: ملت عزیز ایران در انتخابات روز جمعه سنگ تمام گذاشتند و به ندای دلسوزانه و روشنگر مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

 وی با اشاره به جنگ روانی دشمن برای عدم حضور ملت ایران پای صندوق های رای افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود اهمیت انتخابات را تبیین کردند و رسانه های خارجی تلاش کردند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کرده وهر اقدامی بود انجام دادند اما پیرزن، پیرمرد، جوان  و رای اولی ها با اشتیاق پای صندوق های رای آمدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با شکوه وعظمت برگزار شد، بیان کرد: ملت ایران از لج دشمن در انتخابات شرکت کردند و پای صندوق های رای حضور پرشوری داشتند و  برف و باران هم نتوانست سبب عدم حضور ملت ایران اسلامی شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی عنوان کرد: حوزه علمیه منشاء بسیاری از برکات است،  مراجع و علما و جامعه مدرسین مردم را به حضور پای صندوق های رای تشویق کردند و مردم نیز پای صندوق ها آمدند، شکرخدا در زمینه برگزاری انتخابات مشکل امنیتی نداشتیم و خون از دماغ کسی نیامد ودشمن با همه تهدیدهایش نتوانست اقدامی انجام دهد.

وی ادامه داد: خود فروخته های داخلی که قبله شان به جای مکه، لندن و واشنگتن است و ریزه خوار غرب هستند نیز نتوانستند مانع مشارکت مردم شوند، در زمان پهلوی انتخاباتی وجود نداشت و اسم و نام شخص چاپ و گفته می شد این آقا باید نماینده شود و سفارت انگلیس و آمریکا و شوروی باید قبول می کردند تا آن شخص بابت نمایندگی پذیرفته و تایید شود.

 رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ پیروز شد و با فاصله کوتاه انتخابات برگزار و در ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی رای دادند که موضوعی بی نظیر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: آزادی در ایران اسلامی وجود دارد و نظر و رای مردم مورد توجه است، امام راحل فرمود به جمهوری اسلامی رای می دهم نه یک کلمه کم  و نه یک کلمه زیاد و مردم عاشق امام بودند و به نظر ایشان عمل کرده و رای دادند.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی به گونه ای است که دشمن جرئت نمی کند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد،گفت: جهاد تبیین اهمیت زیادی دارد و باید حقایق را به مردم گفت تا دوست و دشمن را بشناسند، کشورمان با بهره مندی از نیروهای داخلی کارهای اساسی و زیربنایی زیادی انجام داده است، مشکلات وجود دارد و مردم از نظر معیشت در مضیقه بوده اما پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

 رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تقدیر از جانفشانی و ایستادگی خانواده معظم شهدا افزود: این عزیزان سختی و مشکلات زیادی دیده اند اما دست از آرمان خود بر نمی دارند، ملت ایران آماده و در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند و دست از راه ولایت فقیه که عمود خیمه است برنمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: از نزدیک شاهد هستم که مقام معظم رهبری بیش از ظرفیت خود کار می کنند و ما که نزد ایشان هستیم هرچه می دویم به ایشان نمی رسیم، مقام معظم رهبری سلام گرمی به شما رساندند و فرمودند بابت زحماتی که در این مجموعه کشیده شده تشکر می کنم.

وی با اشاره به جنگ غزه و ایستادگی ملت فلسطین گفت: مردم  فلسطین مقاومت کرده و جان خود را از دست می دهند که این مقاومت ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و روی رژیم صهیونیستی سیاه شد.

 رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر از ملت فلسطین را شهید کردند اما اروپایی ها خفه خون گرفتند، ان شاالله روزی را ببینیم که از عنصر پلید اسرائیل اثری باقی نماند.

کد خبر 1753102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha