خریداری اتوبوس ویژه توانخواهان حرکتی در شیروان

سرپرست سازمان حمل و نقل و مدیریت شهرداری شیروان گفت: به تازگی اتوبوسی به مبلغ ۸۵ میلیارد ریال که قابلیت انتقال توانخواهان حرکتی را نیز دارد برای شهر شیروان خریداری شده است.

مسعود جهاندیده، سرپرست سازمان حمل و نقل و مدیریت شهرداری شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به نیاز معلولان شهر و تردد آنان این امر در راستای خدمات رسانی بهتر به این قشر انجام شد.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان یک دستگاه ون تاکسی هم به مبلغ  ۳۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

 جهاندیده عنوان کرد: مهمترین وظیفه سازمان مدیریت حمل و نقل شهری با ۳۵۲ دستگاه تاکسی درون شهری، یازده دستگاه اتوبوس، ۵ دستگاه دستگاه مینی بوس و یک دستگاه ون خدمات دهی بهتر به شهروندان است.

 سرپرست سازمان حمل و نقل و مدیریت شهرداری شیروان با تاکید بر اینکه برای جابه جایی شهروندان در شیروان باید نوسازی ناوگان انجام شود، افزود: شهرداری برای بهبود وضعیت خدمات دهی به مردم، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده است.

 جهاندیده اضافه کرد: اکنون ۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر از لحاظ گرمایشی، سرمایشی، صندلی، سقف، کف و موتور نیاز به نوسازی دارد که هر اتوبوس ۱۰ میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت و این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح نوسازی همچنان ادامه دارد و طبق توافقات صورت گرفته انجام خواهد شد، بیان کرد: پیگیری های لازم انجام شده تا برای سال جدید، ۶ دستگاه ون تاکسی به ناوگان حمل و نقل این شهر اضافه شود که مبلغی هم جهت خرید واریز شده است.

وی در خصوص تجهیز ناوگان حمل و نقل این شهر به دستگاه کارت خوان عنوان کرد: نصب دستگاه کارت خوان این هفته انجام خواهد شد که در مرحله نخست پنج هزار کارت خریداری شده و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز ناوگان به این دستگاه هزینه شده است.

به گفته جهاندیده ناوگان حمل و نقل عمومی شیروان روزانه ۵ هزار مسافر را در مسیرهای اصلی و مختلف شهر شیروان جابجا می کند.

 

کد خبر 1753103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha