مسابقه «زن مسلمان» برگزیدگان خود را شناخت

مسابقه تولید محتوا در فضای مجازی تحت عنوان «زن مسلمان» طی مراسمی، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت صندوق عمومی «آق باقیت» و اداره دینی مسلمانان قرقیزستان و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان، مراسم اختتامیه مسابقه «بانوی مسلمان» در محل مسجد ایمان بیشکک برگزار شد.

در این مراسم، قاری سمیع الدین، معاون مفتی قرقیزستان و ابوذر طوقانی، رایزن فرهنگی کشورمان به عنوان میهمان ویژه حضور داشته و ضمن سخنرانی جوایز برندگان را اهدا کردند.

این مسابقه در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی با موضوعات «پوشش (حجاب) زن مسلمان در زندگی شما» و «وظایف زن مسلمان در خانواده در دین ما» برگزار شد و شرکت کنندگان یک ویدیوی ۱ تا ۲ دقیقه‌ای را با #musulmanayim  در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند.

بر این اساس، طی مدت یک ماه بیش از ۲۰۰ اثر با هشتگ زن مسلمان به زبان قرقیزی در اینستاگرام تولید شده بود که داوران با بررسی آثار ارسال شده، ۱۰ اثر را حائز تقدیر شناخته و با اهدای جوایزی به رسم یادبود و لوح تقدیر مورد تجلیل واقع شدند.

شایان ذکر است، این مسابقه به منظور گسترش سبک زندگی اسلامی با مدیریت خانم گلنور آسانووا، از فعالان فضای مجازی قرقیزستان با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان برگزار شد.

مسابقه «زن مسلمان» برگزیدگان خود را شناخت

کد خبر 1753291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha