مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «خبرنگار حماسه آفرین» تا ۲۰ اسفند تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «خبرنگار حماسه آفرین» تا (۲۰ اسفند) تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، بنا به درخواست مکرر فعالان رسانه ای گلستان و اعلام دبیرخانه، مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «خبرنگار حماسه آفرین» تا (۲۰ اسفند) تمدید شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سامانه http://ostani.pressfestival.ir ارسال کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات، گلستان سرزمین برادری، انتخاب آگاهانه، جهاد تبیین، امید و نشاط آفرینی و حماسه حضور رای اولی ها محورهای این جشنواره است.

همچنین در این جشنواره خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات الکترونیکی، رسانه های مکتوب ونشریات صفحات و کانال های فضای مجازی می توانند در این رویداد شرکت کنند و بخش ویژه آن به شهروند خبرنگارها(محتوای مردمی) اختصاص دارد.

گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، گزارش ویدئویی، محتوای صوتی و سوژه های ابتکاری و خلاقانه قالب های جشنواره رسانه ای خبرنگار حماسه آفرین است.

بازه زمانی ارسال آثار اول تا (۱۵ اسفند) سال جاری اعلام شده است و هر نفر می تواند حداکثر در ۲ بخش و حداکثر ۳ اثر ارسال کند.

گفتنی است، تمامی آثار تنها از طریق ثبت نام و ارسال از طریق سامانه مذکور قابل پذیرش بوده و مقرر است به نفرات برتر هر بخش جشنواره  رسانه ای خبرنگار حماسه آفرین جوایز نفیسی اهدا شود.  

کد خبر 1753408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha