نامه شورای مقدس کلیسای ارتدوکس در رد ازدواج همجنسگرایان

سرانجام نامه شورای مقدس کلیسای ارتدوکس در رد ازدواج همجنسگرایان تسلیم ۳۰۰ نفر از نمایندگان پارلمان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه جامعه فرهنگ و ملل، شورای مقدس نامه ای هفت صفحه ای به ۳۰۰ نماینده مجلس فرستاد. در این نامه خطاب به نمایندگان مجلس تاکید شده است: بچه دار شدن نمی تواند به عنوان ابزاری برای سیاست ضد نژادپرستانه یا برابری طلبانه به نفع همجنس گرایان مورد استفاده قرار گیرد.

شورای مقدس در نامه خود صریحا با چنین ازدواجی مخالفت کرده و می نویسد:«چنین ازدواجی مادری و پدری را از بین می برد. جنس‌ها را در چارچوب رابطه والد و فرزند خنثی می‌کند، والدین را از پدر و مادر به والدینی بی‌طرف تبدیل می‌کند و حقوق بزرگسالان همجنس‌گرا را بالاتر از همه قرار می‌دهد. منافع فرزندان آینده، که به آنها اجازه می دهد تا توسط زوج های همجنس تربیت شوند و بدون پدر یا مادر، در محیطی از سردرگمی نقش های جنسیتی بزرگ شوند. آشفتگی برای کودک ایجاد می شود"

 در بخش دیگری از نامه به نمایندگان مجلس آمده است که خانواده تک والدی موردی متفاوتی است که در آن کودک در مورد نقش والدین سردرگم نمی شود زیرا محرومیت یکی از والدین بدون منتفی بودن حضور فرزند در زندگی کودک وجود دارد. این کودکان اغلب فرصت ملاقات با والدین بیولوژیکی دیگر خود را نخواهند داشت. آنها همچنین تجربه شخصی از حضور جنس مخالف (برخلاف والدین همجنس خود) در یک رابطه دگرجنسگرا را نخواهند داشت.

در نامه شورای مقدس آمده است: «بچه دار شدن نمی تواند به ابزار سیاست ضد نژادپرستی یا برابری طلبی به نفع همجنس گرایان تبدیل شود.»

کد خبر 1753480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha