تاکید علما بر نقش مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی

اتحادیه جهانی علمای مقاومت در کنفرانس «البنیان المرصوص» بیروت، بر نقش مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید و اعلام کردند: فلسطین عامل تجمیع و وحدت امت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، فعالیت‌های کنفرانس «البنیان المرصوص» که از سوی اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت برگزار شد، روز سه شنبه ۵ مارس ۲۰۲۴ پس از جلسه‌ای دو روزه  به کار خود پایان داد.

این کنفرانس با حضور تعدادی از علمای مقاومت از چندین کشور در تاکید بر وحدت اسلامی و مواضع واحد در قبال مسئله فلسطین به ویژه با تداوم تجاوزات اسرائیل به نوار غزه برگزار شد.

در بیانیه پایانی که توسط «شیخ ماهر حمود» رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت قرائت شد، علما با تمجید از جایگاه محور مقاومت، بر اهمیت نقش مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: در حالی که معتقدیم مقاومت یک حق و یک تکلیف است، از آمادگی ممتاز مقاومت برای مقابله با دشمن چه در زمینه حفر تونل، چه در زمینه دستیابی به سلاح و چه در زمینه ساخت و ذخیره سازی، قدردانی می کنیم  و همه اینها حاکی از جدیت واقعی، عزم صادقانه و بینشی روشن است که مقاومت مورد قدردانی و احترام تمام ملت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: محور مقاومت ثابت کرده است که فلسطین در مسیر جهاد مقدس نیرو های خالصانه را گرد هم آورده و متحد کرده است.

در بیانیه پایانی کنفرانس علمای مقاومت تاکید شده است که کشورهای اسلامی «بسیار فقیر» که با وجود وسوسه‌ها، عادی‌سازی جنایی را رد کردند.اهداف عادی‌ساز شکست می‌خورد، زیرا صهیونیست‌ها حفاظت و ثبات سیاسی لازم را برای آنها فراهم نمی‌کند، بلکه برای غارت ثروت آنها به شکلی سازمان‌یافته تلاش می‌کنند.

در پایان این بیانیه پس از نقض قوانین بین‌المللی توسط دشمن صهیونیستی خواستار انعقاد منشور و نظام بین‌المللی جدید شدند.

کد خبر 1753547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha