راهیابی پزشک شیروانی به مسابقات قرآن کشوری

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: «سیدمحمد حسینی نیا» از پزشکان این شهرستان به مسابقات قرآن کشوری راه یافت.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: حسینی نیا به تازگی موفق به کسب مقام اول در مسابقات قرائت قرآن کریم علوم پزشکی خراسان شمالی شد و به مسابقات کشوری راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: حسینی نیا متخصص ارولوژی و رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان است که روز گذشته ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شیروان طی مراسمی از وی به عنوان رتبه برتر قرائت قرآن کریم در بخش اساتید تقدیر و تشکر کرد.

علیپور عنوان کرد: در مراسمی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برگزار شد، حسینی نیا به عنوان الگو و شاخص به دانشجویان دانشگاه آزاد معرفی شد.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان بیان کرد: کسب رتبه های عالی کشوری در حوزه فرهنگی قرآنی برای دانشگاه همواره مایه افتخار و مباهات است.

علیپور اضافه کرد: امید می رود دانشجویان دانشگاه نیز همواره بتوانند نشاط فرهنگی خود را در کنار کسب علم و معرفت حفظ نموده و قله های علمی و فرهنگی را فتح کنند.

کد خبر 1753671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha