رقابت بیش از ۳۵۰۰ داوطلب آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رقابت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ داوطلب ایرانی و غیرایرانی در سطوح مختلف تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری در مراکز همه استان‌های کشور مراکز استان‌های کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز (جمعه، ۱۸ اسفند) به صورت حضوری و همزمان در ۳۱ مرکز استان‌های کشور برگزار شد.

در این آزمون، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ داوطلب ایرانی و غیرایرانی در سطوح مختلف تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری به رقابت پرداختند.

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، اشرف السادات ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش در سالن‌های برگزاری آزمون حضور یافتند و در جریان روند این آزمون قرار گرفتند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این بازدید با اشاره به حضور ۲ هزار داوطلب در حوزه امتحانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: تلاش ما در برگزاری آزمون ورودی این بود که اقتضائات بانوان رعایت شود، بر همین اساس، جهت تسهیل گری داوطلبان، حوزه‌های امتحانی در همه استان‌ها در نظر گرفته شد.

برقعی بیان داشت: تفاوت آزمون ورودی امسال با سال‌های قبل این بود که آمار غیررسمی نشان می‌دهد که داوطلبان به صورت هدفمند برای آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ثبت نام کردند.

وی ضمن قدردانی از همه داوطلبان که جهت تحصیل معارف اسلامی گام برداشتند، تصریح کرد: در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مسائل خاص بانوان به صورت مسئله محور بررسی می‌شود و تلاش براین است که طلاب در عرصه‌های مختلف توانمند شوند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی تأکید دارند، ما در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی به دنبال تربیت بانوان تمدن ساز هستیم.

حضور ۱۲۰۰ داوطلب در حوزه امتحانی جامعه الزهرا(س)

افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: در این آزمون، بیش از ۲ هزار نفر در سطح دو، بیش از هزار و صد نفر در سطح سه ایرانی و بین الملل، ۱۳۰ نفر در سطح چهار و ۲۵۵ نفر در بازپذیری شرکت کردند.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: امسال داوطلبانی در ۱۳ رشته تحصیلی سطح سه، پنج رشته تحصیلی سطح چهار ایرانی و ۶ رشته تحصیلی سطح چهار غیرایرانی ثبت نام کردند.

یوسفی با بیان اینکه حدود هزار و ۲۰۰ داوطلب در حوزه امتحانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشتند، از کانون‌های استانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، دانش آموختگان مجموعه، حوزه‌های علمیه خواهران و آموزش پرورش برخی استان‌ها در تعیین حوزه‌های امتحانی مراکز استان‌ها قدردانی کرد.

کد خبر 1753889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha