ائمه جمعه نقش موثری در تبیین دستاوردهای نظام و امید آفرینی دارند

مخلص الائمه گفت: ائمه جمعه و جماعت نقش موثری در تبیین دستاوردهای نظام و امید آفرینی در جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه امروز شنبه (۱۹ اسفند) در گردهم‌آیی ائمه‌ی جمعه سراسر استان مرکزی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک برگزار شد، گفت: ائمه جمعه نقش موثری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه دارند.

استاندار مرکزی با تشریح اقدامات و توفیقات دولت سیزدهم در سطوح مختلف بین‌المللی، ملی و استانی به‌ویژه در حوزه اقتصادی و در راستای جبران عقب افتادگی‌ها؛  افزود: نقش ائمه جمعه در تبیین دستاوردهای نظام و امیدآفرینی بسیار مهم است که باید به آن توجه شود.

وی در ادامه به تلاش های دولت سیزدهم در بخش های مختلف به ویژه نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و ادامه داد: تلاش برای پایان دادن به طرح‌هایی با عمر چندین ساله به‌منظور بهره‌مندی مردم از آن‌ها از تأکیدات رئیس جمهور و یکی از اولویت‌های اصلی دولت عنوان کرد.

این مقام ارشد استان به بهبود شاخص های اقتصادی استان مرکزی در دولت مردمی اشاره کرد و گفت: کاهش محسوس نرخ بیکاری به ۶.۳ درصد و پایین‌تر از میانگین کشوری، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و رونق صنایع بزرگی که تا دو سال گذشته با مسائل عدیده‌ای دست به گریبان بودند از توفیقات دولت سیزدهم است.

کد خبر 1754076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha