طرح «در آغوش مسجد» اجرا می‌شود

حجت الاسلام رئیسی از اجرای طرح «درآغوش مسجد» به همت بچه های مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد برای جذب نوجوانان به مسجد خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی رئیسی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای جذب نوجوانان به مسجد، طرح «در آغوش مسجد» به همت بچه های مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد با اشاره به اینکه طرح «در آغوش مسجد» در روزهای جمعه در مسجد برگزار می شود، افزود: ویژه برنامه های خاصی برای نوجوانان برنامه ریزی شده است که شامل تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) با قرائت دعای عهد، برگزاری کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، برگزاری حلقه معرفتی و بصیرتی، بازی و نشاط است.

امام جماعت مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد به ویژه برنامه های جذب کودکان و نوجوانان به فعالیت در مسجد اشاره کرده و افزود: کارت های نماز در اختیار این عزیزان قرار گرفته و از برترین شرکت کننده ها در فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، اقامه نماز، موذن ها و مکبرین در پایان طرح تجلیل می شوند.

وی افزود: از جمله برنامه های مهم اجرایی کانون فرهنگی هنری ذوالفقار در طول سال می توان به برپایی نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، برگزاری سلسله نشست های بصیرتی و تبیینی در نهم دی ماه و دهه مبارک فجر، اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد و اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد و برگزاری جلسات خوانش و نقد و بررسی کتب معرفی شده در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد اشاره کرد.

 وی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مناسبت های مذهبی و ملی، توزیع بسته های معیشتی و بسته های گوشت متبرک قربانی ارسالی از موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا را از دیگر برنامه‌های این کانون برشمرد.

کد خبر 1754265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha