همدلی و انسجام نیروهای مسلح در پدافند هوایی مشهود است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور گفت: همدلی و انسجام نیروهای مسلح در پدافند هوایی مشهود بوده که تمام ظرفیت ها برای امنیت مرزهای هوایی بکار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «قادر رحیم زاده» در جریان سفر به استان اصفهان و بازدید از مراکز پدافند هوایی ارتش اظهارداشت: نیروهای مسلح در کنار همدیگر برای امنیت کشور تلاش می کنند که این تعاملات امنیت پایدار ملی و بین المللی را رقم زده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با اشاره به تعاملات مشترک سپاه و ارتش در قرارگاه پدافند هوایی، افزود: همدلی و انسجام نیروهای مسلح در پدافند هوایی مشهود بوده و امنیت آسمان کشور را همین موضوع تامین می کند.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت ها برای امنیت مرزهای هوایی بکار گرفته شده تا دشمنان از آن برای مقاصد شوم خود استفاده نکنند.

امیر سرتیپ قادری تعاملات و همکاری های مشترک در کشور را عامل موفقیت ها دانست و تصریح کرد: در همه بخش ها نیازمند همکاری و تعامل بین بخشی وجود دارد.

وی آموزش نیروی انسانی و تقویت توانایی فردی، نظامی و اعتقادی را برای دستیابی به اهداف بلند کشور را مهم خواند و اذعان داشت: نیروی انسانی توانسته در نیروهای مسلح با تولید تجهیزات زمینه پیشرفت نظامی را فراهم سازد و وابستگی به دیگر کشور را به صفر برساند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت های علمی برای تولید تجهیزات بکار گرفته شده و در حال حاضر فناوری های نوین در خدمت نیروهای مسلح قرار گرفته است.

وی با اشاره به آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: معنویت یکی از فرصت ها و مولفه های قدرتمند برای رشد و پیشرفت نیروی انسانی و موفقیت در عرصه های مختف به حساب می آید که باورهای دینی در بین نیروهای اسلامی توانسته گره گشایی مشکلات و زمینه های پیروزی شده است.

کد خبر 1754280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha