باورهای اعتقادی راهبردی در پیشرفت نظامی کشور است

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور در وجه تمایز بین نیروهای مسلح ایران با دیگر کشورها گفت: باورهای اعتقادی راهبردی در پیشرفت نظامی کشور بوده که این مولفه بی نظیر است.

امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و جنبه های معنوی این ماه اشاره کرد و اظهارداشت: این ایام فرصتی برای تعالی و سعادتمندی انسان است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور تقوا پیشگی را زمینه سعادتمندی انسان ها بیان کرد و افزود: جامعه از باورهای دینی نباید تهی شود و گمشده آن شود.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در ایران از ظرفیت معنوی در کنار مهارت های نظامی برخوردارند که این شاخصه در بین دیگر کشور ها وجود ندارد و وجه تمایز نیروی مسلح ما محسوب می شود.

امیر سرتیپ حدادی، با بیان اینکه باورهای اعتقادی راهگشای مشکلات است، تصریح کرد: باورهای اعتقادی راهبردی در پیشرفت نظامی کشور محسوب می شود و همین موضوع وجه تمایز یگان های نظامی ایران با دیگر کشورها است.

وی روزه داری را قدرت بالایی در تقویت صبر و خودکنترلی در برابر گناه بیان کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن از همین خط قرمز نتواسته بگذرد چرا که باورهای دینی قدرت بالایی در برابر خواهش و تمایلات دنیایی دارد.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور یادآورشد: ثمرات روزه داری زندگی شخصی و اجتماعی حائز اهمیت است و می تواند امیدواری را افزایش دهد.

وی ایجاد آرامش و نشاط در بین مردم را از نیازهای جامعه بیان کرد و اذعان داشت:‌معنویت و ارتباط با قرآن امکان دستیابی به این نیاز را فراهم می کند.

امیر سرتیپ حدادی به برنامه های پدافند هوایی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: محافل قرآنی، دعاخوانی، جلسات مذهبی و اعتقادی در این ماه برگزار می شود که چنین اقداماتی در کاهش معضلات و تقویت باورهای دینی نقش دارد.

وی اضافه کرد: گسترش این چنین برنامه هایی و روزه داری در ماه مبارک رمضان برای مصونیت جامعه در کاهش مفاسد نقش دارد.

کد خبر 1754425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha