نخبگان شاهد و ایثارگر پیش‌قراولان جهاد تبیین و مجاهدان خاموش هستند

حیدری گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر پیش‌قراولان جهاد تبیین و مجاهدان خاموش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در همایش نخبگان شاهد و ایثارگر استان گفت: تشویق و تبیین دستاوردهای نظام جهت آگاهی مردم و حضور در صحنه های مختلف مستلزم کار جهادی است که نخبگان شاهد و ایثارگر در این زمینه پیش قراول هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: خانواده‌های شهدا مجاهدان خاموش و محجور هستند زیرا عزیزانشان به شهادت رسیدند البته مایه افتخار برای آنها هستند.

حیدری افزود: دشمن همیشه تخریب چهره‌های مشهور را در دستور کار دارد لذا باید شما عزیزان چراغ خاموش و موتور روشن فعالیت کنید.

براساس این گزارش در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: انتظار داریم نخبگان تشکل های شاهد و ایثارگر را راه اندازی کنند و در ترویج ایثار اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یاری نمایند.

اسماعیل عسگری افزود: نخبگان شاهد و ایثارگر با مشکلات ایثارگری دست و پنجه نرم کرده اند که نیاز است این خاطرات در قالب کتاب گردآوری شوند تا نسل های بعدی بدانند ایثارگران چه سختی ها و مشقت هایی را متحمل شدند تا گزندی به کشور، انقلاب و مردم وارد نشود.

خاطرنشان می شود: استان چهارمحال و بختیاری ۱۶۸ نخبه شاهد و ایثارگر دارد که در پایان این همایش از ۸ نخبه شاخص با حضور استاندار، مدیرکل و سایر مسئولان حاضر تجلیل شد.

کد خبر 1754432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha