جنس مدیران دولت سیزدهم باید از جنس شهیدان رجایی و باهنر باشد

فرماندار شهرستان شیروان گفت: قطعاً جنس مدیران دولت سیزدهم باید از جنس شهیدان رجایی و باهنر باشد و باید با اخلاص و با کار جهادی در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده چهارشنبه شب در آخرین جلسه شورای اداری امسال ضمن تاکید بر خدمات موثر به مردم توسط مدیران اظهارکرد: مدیران و مسئولین باید باورهای خود را تقویت کنند تا بتوانند در تبیین دستاوردها انقلاب و نظام نقش آفرینی داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد:اخلاق معیار و اساس کار مدیران است و باید خدمتگزار خوبی باشیم و فرصت خدمت به خلق از ویژگی‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

اسماعیل زاده حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای را نمود لبیک آحاد مردم به ندای رهبر بزرگوار انقلاب و انجام وظیفه دینی و به جا آوردن حق قانونی خود در ساخت آینده ایران اسلامی دانست و افزود: این حرکت مردمی موجب شکست ماه‌ها طراحی دشمن جهت کاهش مشارکت مردم و ضربه زدن به نظام شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان گفت: حضور نامزدها از جناح‌های مختلف، هواداران و احزاب و ایجاد فضای رقابت سالم در این دوره را مثال زدنی بود.

اسماعیل زاده با اشاره به فرارسیدن عید نوروز بیان کر: مدیران آمادگی برای استقبال از مسافرین و زائران در ایام نوروز و آمادگی جهت پاسخ به بحران و وقوع حوادث احتمالی را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی و استانی اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مدیران توجه داشته باشند هیچ واحد تولیدی را به خاطر بعضی مسائل و نظارت  تعطیل نکرده و سعی کنید راهنمایی کنید تا نواقص برطرف شود.

کد خبر 1754757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha