راهیابی ۵ جوان برتر خراسان‌شمالی به جشنواره جوان برتر ایران زمین

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی گفت: پنج جوان برتر خراسان‌شمالی به جشنواره جوان برتر ایران زمین راه یافتند.

ایمان فیروزه، معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: حامد رشیدی در رشته ورزش، جواد افشین در رشته ادبیات، امین محمدی به عنوان فعال جهادی، مصطفی قدوسی در دانش بنیان و علی سجادی در رشته موسیقی جوانان برتر راه‌یافته به جشنواره جوانان برتر ایران زمین هستند.

وی با بیان اینکه مهمترین اهداف جشنواره زمینه‌سازی برای بروز ایمان، خلاقیت و تقویت خودباوری در نسل جوان است عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نکات مهمی دارد که باید آنها را به دقت خواند و سرلوحه برنامه‌های خود قرار داد.

فیروزه خاطرنشان کرد: امروز جوانان در ایران فعالیت گسترده‌ای دارند و به لطف این قشر ساعی و پرتلاش و حامی نظام و ارزش‌های اسلامی، مشکلات کشور حل خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان خرسان شمالی اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد مشکلات و بزرگنمایی آنها، زمینه‌های لازم برای فاصله گرفتن جوانان را از انقلاب را فراهم کند که با توجه به تلاش مسولان برای حل مشکلات جوانان به عنوان یک دغدغه مهم و حمایت جوانان از نظام اسلامی، برنامه دشمن به شکست انجامیده است.

فیروزه اضافه کرد: امیدواریم که پرچم ایران به دست جوانان در تمام عرصه‌ها در تمام جهان به اهتزاز درآید.

جشنواره کشوری جوانان ایران زمین در حوزه‌های دهگانه در بخش‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی برگزار شد که پنج جوان برتر استان به مرحله کشور راه یافتند.

کد خبر 1754758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha