بهشهر میزبان‌محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی

نعمت الهی از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان در بهشهر خبر داد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر آحاد مردم جامعه با فرهنگ نورانی قرآن کریم، محفل انس با قرآن برگزار می شود.

مهدی نعمت الهی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با اشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی همه افراد جامعه، اظهار کرد: قرآن تنها راه نجات بشریت است و باید قرآن کریم را به فرزندانمان و افراد مختلف جامعه یاد دهیم و به آن عمل کنیم.
وی افزود: انس با قرآن کریم باعث جاری شدن روح معنویت در زندگی شده و رندگی معنوی را برای ما به ارمغان می آورد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر، قرآن را بهترین راهنمای زندگی بشر و تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی دانست که عمل به دستورات این معجزه الهی، می‌تواند ضامن موفقیت انسان در تمامی لحظات زندگی دنیوی و آخرت او باشد.
نعمت الهی از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان در بهشهر خبر داد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر آحاد مردم جامعه با فرهنگ نورانی قرآن کریم، برگزاری محفل انس با قرآن برگزار می شود.

بهشهر میزبان‌محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی


وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان از سری برنامه های این ماه بزرگ و میهمانی خدا، مراسم محفل انس با قرآن با حضور جمعی از مسئولین و فعالان قرآنی شهرستان و استان است که برگزار می شود.
این مسئول گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خودسازی درونی است و امیدواریم همه بندگان الهی از این ماه مبارک بیشترین بهره را بگیرند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر یادآور شد: محفل انس با قرآن در بهشهر  یکشنبه ۲۷ اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشا با حضور قاری بین المللی قرآن «حمید شاکرنژاد» در مسجد جامع بهشهر برگزار می شود.

کد خبر 1754805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha