برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در گلوگاه

ذاکری از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در گلوگاه خبر داد و گفت: این‌نمایشگاه در قالب هنرهای تجسمی و تلفیق هنر و معنویت برگزار شد.

مجتبی ذاکری- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به هنر در همیشه تاریخ بوده است و همه ما با هنر زندکی می کنیم.
وی افزود: نگرش معنوی و مذهبی هنر در ایران نیز از پیش از تاریخ آغاز شده و دوره های مختلف تاریخی ادامه یافته و بیان دیدگاه دینی و معنوی در قللب هنر توسط هنرمندان همچنان ادامه دارد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه یادآور شد: توجه به هنر و معنویت همچنان مساله درذهن هنروزران و هنردوستان ساری و جاری است و این مهم موجب شد تا در قالب هنرهای تجسمی با تلفیق هنر و معنویت نمایشگاه برگزار شود.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در گلوگاه


ذاکری از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در گلوگاه در آستانه نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این‌نمایشگاه در قالب هنرهای تجسمی و تلفیق هنر و معنویت برگزار شد.
وی افزود:هدف از برپایی این نمایشگاه، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای فعالیت های هنری، معرفی و تشویق استعدادهای هنرآموزان وهنرمندان جوان، و نوجوان و حمایت از فعالیت‌های هنری است.
ذاکری یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ اثر از هنرجویان  آموزشگاه هنری تبسم  در رشته های طراحی و نقاشی، طراحی رنگ و روغن، برجسته و پتینه کاری به نمایش گذاشته شده است.
در حاشیه این رویداد هنری آثار پتینه کاری و هفت سین هنرمند خانم کلبادی و مصنوعات سنگ مصنوعی، آثار هنرمند آقای خادملو نیز به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 1754806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha