بهار طبیعت را به بهار دل ها تبدیل کنیم

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه بهار طبیعت را به بهار دل ها تبدیل کنیم، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز فرصتی است که بیشتر به نیازمندان یاری برسانیم و حرمت ماه رمضان در ایام نوروز حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۵ اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک فرارسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت، گفت: خداوند در قرآن کریم هر دوی این بهار را موردتوجه قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری لحظات مبارک ماه رمضان را غنیمت شمرد و افزود: اگر انسان از فرصت مهمانی خداوند در ماه رمضان بهره نبرد دچار قساوت قلب شده و از برکات زندگی بی نصیب می شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه بهار طبیعت را به بهار دل ها تبدیل کنیم، اظهار کرد: تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز فرصتی است که بیشتر به نیازمندان یاری برسانیم و حرمت ماه رمضان در ایام نوروز حفظ شود.

حجت‌الاسلام نکونام به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه اشاره و تصریح کرد: علی رغم اتحاد جهانی علیه اسرائیل اما جنایات آنان و آمریکا در غزه پایان ندارد که باید به هر شیوه ای این جنایات محکوم شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به ۲۵ اسفند سالروز ارتحال سید احمد خمینی اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی هوشیار و مدبر بودند که بعد از رحلت امام در کنار رهبری ایستادند و حق بزرگی به گردن نظام اسلامی دارند.

کد خبر 1754941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha