برخورداری ۳۳۰ مددجوی کمیته امداد از خدمات مسکن

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: امسال، ۳۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) این شهرستان احداث و تکمیل شد.

اصغر نورمحمدیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، با اشاره به جامعه هدف برنامه مسکن کمیته امداد به ویژه در خصوص تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن اظهارکرد: اولویت نخست در واگذاری مسکن به مددجویان، خانواده‌های سه نفر به بالا هستند که در شهر و روستا سکونت دارند.

وی با تقدیر از نگاه دولت سیزدهم به موضوع مسکن محرومان، خاطرنشان کرد: برای طرح های مذکور که عملیات ساخت آن از سال گذشته شروع شده و امسال به پایان رسید، ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نورمحمدیان عنوان کرد: در راستای تامین مسکن مددجویان، پنج فقره کمک به خرید مسکن این قشر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ۵۲ فقره کمک به تعمیر مسکن با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان اضافه کرد: ساخت و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی کارشناسان مجرب و امضای تفاهم‌نامه با دیگر دستگاه‌های مسئول، مورد توجه کار کمیته امداد است.

نورمحمدیان بیان کرد: همچنین ساخت حمام و سرویس بهداشتی، واگذاری انشعابات و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه مسکن در سال‌های اخیر است.

به گفته و اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

کد خبر 1754972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha