اعزام قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای بجنورد به سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج سازندگی خراسان شمالی گفت: قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای شهرستان بجنورد به جنوب سیستان و بلوچستان منطقه پیر سهراب اعزام شد و درحال خدمت رسانی می باشد.

مجتبی مداحی، مسوول بسیج سازندگی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای فرمایشات حضرت آقا در خصوص کمک به مردم جنوب سیستان و بلوچستان در خصوص بحران سیل، و با توجه به ماموریت های سازمان بسیج سازندگی در کنار دستگاه های دولتی در خدمت رسانی به مردم در بحران ها است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات و اقلام قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای شهرستان بجنورد به همراه دو تیم تخصصی خدمت رسان به منطقه اعزام شدند، این اقلام شامل پمپ،موتور برق،کفکش،لجن کش،پتو و مقداری مواد غذایی می باشد.

مداحی عنوان کرد: به دنبال بارش های شدید، نیروهای خدماتی و امداد رسانی بسیج شدند تا جلوی خسارت‌های احتمالی به جنوب استان را بگیرند اما با توجه به شدت بارش‌ها، سیلاب به وقوع پیوست و با وجود تلاش‌های فراوان جنوب استان متحمل خسارت‌های زیادی در بخش‌های مختلف شد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان شمالی بیان کرد: امید است با اعزام تیم های مزکور خدمات خوبی را برای منطقه سیل زده ارائه دهیم.

باران های سیل‌آسایی که از روز یکشنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه دهم اسفند ۱۴۰۲ جنوب سیستان و بلوچستان را فرا گرفت، به بخش‌های مختلف زیرساختی و کشاورزی این استان خسارت‌های زیادی وارد کرد.

کد خبر 1754981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha