شبی در محضر قرآن در هشت شهرستان برگزار می شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: ویژه برنامه شبی در محضر قرآن کریم در هشت شهرستان جنوبی کرمان با حضور گروه بین المللی محمد رسول الله (ص) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و فرصت مغتنمی برای خودسازی و تقرب به درگاه الهی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه ماه رمضان بهار قرآن است، ابراز کرد: رمضان بهترین فرصت برای انس بیشتر با مفاهیم و دستورات قرآن کریم است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های مساجد هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان، برپایی محافل جزء خوانی قرآن کریم است و امسال نیز در مساجد شاهد برپایی این محافل هستیم.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: ویژه برنامه شبی در محضر قرآن کریم در هشت شهرستان جنوبی کرمان با حضور گروه بین المللی محمد رسول الله (ص) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: این ویژه برنامه هر شب به میزبانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از هشت شهرستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: به دلیل تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت هر شب با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت، جنگ شادی در سینما رو باز میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: یکی از برنامه های این جنگ شادی، تلاوت یک آیه از قرآن کریم همراه با بیان تفسیر است که توسط یکی از قاریان برجسته شهرستان انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: اجرای تئاتر و موسیقی بخش دیگری از برنامه های این جنگ شادی شد.

وی یادآور شد: جنگ شادی از ۲ تا ۹ فروردین ماه هر شب با اجرای هنرمندان برگزار می‌شود.

کد خبر 1754996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha