خراسان جنوبی آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد

قناعت گفت:خراسان جنوبی آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۲۹ اسفند) در جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: استان خراسان جنوبی آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای اسکان و اقامت مسافران در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی و اضطراری، کمیته های امداد و نجات، پلیس راه در مناطق حادثه خیز جاده آماده هستند، افزود: یکی از مواردی که مورد تاکید ما است این است که ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری مانده تا شهرها اتفاق می افتد، لذا در این مناطق استراحتگاه های موقت و یا سیاه چادرها را داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر فعال شدن استراحتگاه های بین راهی، گفت: پارسال ۱۸ نقطه را پیش بینی کردیم اما امسال به ۲۳ نقطه افزایش یافته است و تاکنون ۳۴ نقطه را در سطح استان پیش بینی کرده ایم تا سیاه چادرها استقرار یابند تا هم خدمات خوبی به مردم ارائه دهند و هم از تصادفات کاهش یابد.

وی گفت: استان خراسان جنوبی آمادگی لازم را برای پذیرایی از مهمانان نورزی دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تامین، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در خراسان جنوبی، افزود: در خصوص کالاها هیچ مشکلی نداریم و حای هیچ نگرانی در ماه مبارک رمضان و نوروز نداریم.

قناعت با اشاره به جایگاه های سوخت، گفت: جلسه ای ویژه در این خصوص برگزار می شود تا مسافران با محدودیت های سوخت و صف های طولانی مواجه نشوند، در این خصوص پیش بینی های لازم انجام شده است.

کد خبر 1755492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha