آمادگی ۳۰۰ اردوگاه و ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی درحوزه اسکان فرهنگیان

همزمان با آغاز به کار فعالیت مراکز اسکان موقت نوروزی فرهنگیان، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یکی از ظرفیت‌های اصلی اسکان در سفرهای نوروزی در شهرهای زیارتی و گردشگری مدارس هستند که علاوه بر فرهنگیان به مسافران و زائرین نیز با قیمت‌های مناسب تر از مراکز اسکان رسمی خدمت رسانی می‌کنند. 

بنا بر اعلام مسوولین آموزش و پرورش برای مسافران نوروزی، طبق برنامه ریزی به عمل آمده و ارتقای سطح کیفی خدمات در جهت حفظ و ارتقای شأن و جایگاه فرهنگیان با حداقل هزینه و حداکثر خدمات مراکز آموزشی ـ رفاهی، اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و مدارس در طرح میزبانی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ ساماندهی شده است.

براساس این گزارش، تعداد ۳ هزار سوئیت در ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی تربیتی و تعداد ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ۲ هزار خوابگاه میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی است. همچنین ۴۲۴ مرکز آموزشی ـ رفاهی و تعداد ۶ هزار و ۷۰۴ مدرسه با ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس در طرح اسکان موقت نوروزی فرهنگیان آماده خدمت رسانی به فرهنگیان است.

شایان ذکر است به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان، سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری ـ فعال است که تعداد ۲۰ هزار و ۱۵۶ نفر عوامل اجرایی میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی هستند.

پایان پیام/

کد خبر 1755512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha