توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی و عیدانه بین نیازمندان

فرمانده بسیج ناحیه سپاه شهرستان شیروان گفت: با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) و کمک خیرین، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید، تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی و عیدانه تهیه و بین خانواده های محروم توزیع شد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده بسیج ناحیه سپاه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ۱۰۰ بسته معیشتی توسط توسط مرکز نیکوکاری امام جعفرصادق(علیه السلام) و پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰۰ بسته معیشتی و عیدانه توسط گروه جهادی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت، کانون و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج)، مسجد محمدرسول الله(ص)، مرکز افق آستان متبرک قبور سادات، مرکز نیکوکاری انصارالمهدی (عج) و پایگاه بسیج فضه تهیه و توزیع شد.

دارابی عنوان کرد: هر بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب، سویا، ماکاروانی و حبوبات و بسته عیدانه شامل سیب، پرتقال، شیرینی، خرما و شکلات است.

فرمانده بسیج ناحیه سپاه شهرستان شیروان بیان کرد: رمضان ماه احسان و انفاق است و بر همین اساس سپاه ناحیه شهرستان و گروه‌های جهادی تصمیم گرفتند برای گسترش سنت حسنه انفاق، این تعداد از بسته های معیشتی برای حمایت از نیازمندان را در سطح محله‌ها و روستاها توزیع کنند.       

دارابی اضافه کرد:  این بسته‌ها در اختیار نیازمندانی قرار می‌گیرد که پیش از این توسط پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد در سطح شهر و روستاها شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی و پشتیبانی سپاه تهیه شده است و به دست ولی نعمتان ما در شهرستان خواهد رسید.

کد خبر 1755525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha