ظرفیت‌های شهر اراک را با همدلی به منصه ظهور برسانیم

شهردار اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی استان علما، مشاهیر و مفاخر بسیاری است، گفت: باید با همدلی و همراهی یکدیگر پتانسیل های استان را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی علیرضا محمودی، شهردار اراک، امروز (۱فروردین ۱۴۰۳) در آئین استقبال از مسافران نوروزی که در نوروزگاه اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهدا و ایثار دلیرمردانی است که برای آبادی و آزادی ایران عزیز جان خود را فدا کردند.

شهردار اراک با بیا اینکه شهرداری در سال ۱۴۰۲ با قوت و قدرت در تلاش برای خدمت به مردم عزیز شهر اراک و استان مرکزی بوده است، ادامه داد: امسال نیز در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم شریف استان و مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تلاش می کند.

وی با تاکید بر اینکه همبستگی و همراهی مدیران در استان مرهون تلاش های مدیر ارشد استان است و این همبستگی همواره در بخش های مختلف ادامه دارد، گفت: همه مجموعه مدیریت شهری در تلاش هستند تا سالی پرنشاط و همراه با آرامش را برای همگان به ارمغان آورند.

این مقام مسئول استان مرکزی را استان مفاخر و مشاهیر دانست و بیان کرد: این استان جاذبه ها و پتانسیل های زیادی دارد و امید است با همدلی و همراهی بتوانیم این پتانسیل ها را بیس از پیش به منصه ظهور برسانیم.

پتانسیل های استان مرکزی و شهر اراک را با همدلی و همراهی به منصه ظهور برسانیم

شهردار اراک همچنین با اشاره به اینکه در شهر اراک ۳۴ المان شهری نصب شده است، اظهار داشت:  این المان ها در راستای ایجاد شور و نشاط در شهر در همه نقاط به نمایش گذاشته شده است.

محمودی همچنین با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری در اراک تلاش کرده تا نوروز خوبی برای شهروندان و مسافران رقم بزند، گفت: همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا جذابیت‌های داخلی شهر و استان مرکزی به مسافران معرفی شود.

این مقام مسئول در پایان ادامه داد: شهرداری اراک در سال جدید برنامه‌های خوبی را تهیه و به تصویب شورای شهر رسانده است.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد، از مسافران نوروزی با اهدا هدایایی استقبال شد.

کد خبر 1755572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha