بچه‌های مسجد برای «جهش تولید» تلاش جهادگونه خود را ادامه می‌دهند

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پیامی ضمن تبریک سال جدید، نوشت: اعضای کانون‌ها به عنوان سربازان این سرزمین برای جهش تولید تلاش جهادگونه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت فرارسیدن سال نو و حلول بهار طبیعت پیام تبریک صادر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
عید نوروز، بهار طبیعت و آغاز سال نو و تقارن آن با ماه نورانی و مبارک رمضان الکریم و بهار قرآن را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و ملّت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی و همچنبن همه همسنگرانم در کانون های فرهنگی هنری و سنگر مساجد صمیمانه تهنیت و شادباش می‌گویم.
اکنون که به برکت خون پاک شهیدان‌ و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) درخت انقلاب شکوهمند اسلامی تنومند گشته و به پاس ایستادگی و مقاومت مثال‌زدنی‌ مردم، از جمیع گزندها در امان است؛ بر ماست تا دستاوردهای ارزشمند آن را پاس داریم. 
اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب که سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، هر یک به عنوان سربازان این سرزمین در سنگر مساجد برای خدمت به خانه های خدا و همچنین ملّت عزیز ایران اسلامی، در صحنه بوده و بر تلاش جهادگونه در این مسیر ادامه می دهند.
سلامتی و موفقیت روز افزون ملت شریف ایران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را از خداوند متعال مسئلت دارم.
کد خبر 1755573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha