توزیع بسته‌های معیشتی به همت کانون دوست داران مهدی(عج) ملایر

سعادت گفت: ۴۰ بسته‌ معیشتی شامل گوشت برنج، حبوبات، خرما، لبنیات و... به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز در بین خانواده های نیازمند ملایری به همت خیرین و کانون فرهنگی و هنری دوست داران جیجان رود ملایر توزیع شد.

ریحانه سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از ملایر با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری دوستدارران مهدی مسجد حضرت ابالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال ۹۴ با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده گفت: اینکانون حدود یکصد نفر عضو دارد و بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری دوست داران مهدی جیجان رود ملایر با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری جیجان رود هیچ گاه تعطیل نبوده و فعالیتهای آن در قالب برنامه های مختلف به صورت مستمر دارد افزود:اعضای کانون فعالیتهای مختلفی از جمله کمک در ساخت حسینیه  تعمیرات مدارس، برگزاری کارگاه های مختلف و ... را داشته و در این امور مشارکت کرده اند.

سعادت  با اشاره به اشتغال زایی کانون برای بیش از ده نفر  در زمینه خیاطی، شیرینی پزی و... گفت:دوره آموزشی کاشت قارچ، کاشت زیره سبزو همچنین کارگاه دار قالی برای بانوان  نیز در این کانون انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این کانون در مناسبت های مختلف تهیه وتوزیع بسته های معیشتی در بن خانوادههای نیازمند شناسایی شده است گفت: در طول سال در چندین مرحله توزیع بسته معیشتی را با کمک خیرین در بین خانواده های نیازمند داریم.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری دوست داران مهدی روستای جیجان رود ملایر از تهیه و توزیع  ۴۰ بسته‌ معیشتی  شامل گوشت برنج، حبوبات، خرما، لبنیات و... و. به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز در بین خانواده های نیازمند خبر داد و تصریح کرد:این بسته ها که برای آن ۶۰ میلیون تومان هزینه شد به همت خیرین تهیه  شده است.

کد خبر 1755612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha