۸۱۰۰ بسته غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع شد

به گفته صالحی، بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۸ هزار و ۱۶۱ بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شد.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به آغاز اجرای طرح اطعام مهدوی در استان زنجان اظهار کرد: تعداد آشپزخانه‌های ایجاد شده در این طرح ۶۵ مورد است.


وی افزود: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه هایی که توسط این نهاد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیات‎‌های مذهبی مساجد ایجاد می‌شود، افطاری ساده، بسته معیشتی و طی ماه رمضان ۲۲ هزار و ۶۷۰ پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: از ابتدای ماه رمضان امسال در قالب این طرح ۱۹ میز پذیرایی افطاری ساده دایر شده و در قالب آن ۴۰ هزار و ۷۱۰ افطاری ساده و ۸ هزار و ۱۶۱ بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد. 


وی همچنین ادامه داد: در یک سال گذشته به ۱۲۷ هزار درخواست مردمی رسیدگی و پاسخگویی لازم انجام شد. 


این مسئول تصریح کرد: بر اساس ارزیابی به عمل آمده بیشترین درخواست ها مربوط به دریافت خدمات اشتغال و حمایتی از جمله درمان، معیشت و تحصیل بوده است.


وی تأکید کرد: پاسخگویی سریع و بی‌واسطه به مردم و تلاش برای کارآمدی بیشتر، همواره مورد تأکید این نهاد بوده است و سامانه سا مد در دولت سیزدهم درگاهی است که پیشبرد امور به نفع اقشار جامعه و از سوی دیگر اثربخشی و کارآمدی بیشتر نظام خدمت‌رسانی را دنبال می‌کند.

کد خبر 1755813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha