مسافران زمان بازگشت را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند

سردار حسینی بابیان اینکه یکی از موارد مهم عدم ایجاد ترافیک در جاده ها، مدیریت مناسب هموطنان است گفت: تا زمان بازگشت خود را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند تا با توجه به ظرفیت محدود محورهای مواصلاتی دچار مشکل نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازگیلان،‌سردار سیدتیمور حسینی ،‌رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا عصر امروز (شنبه ۱۱ فروردین) در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان گیلان در حوزه سفرهای نوروزی در محل عوارضی قزوین_رشت گفت: مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و آن را به لحظات پایانی تعطیلات موکول نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه تا امروز بیشترین تردد نوروزی در استانهای مازندران، گیلان و خراسان رضوی به ثبت رسیده افزود: یکی از مراحل مهم طرح نوروزی، مدیریت بازگشت است که این فرآیند از روز گذشته در همه محورهای مواصلاتی آغاز شده است.

 سردار حسینی افزود: یکی از موارد مهم عدم ایجاد ترافیک در جاده ها، مدیریت مناسب هموطنان است تا زمان بازگشت خود را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند تا با توجه به ظرفیت محدود محورهای مواصلاتی دچار مشکل نشوند.

وی به وضعیت گیلان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قطعه هشت کیلومتری باقیمانده از آزادراه منجیل - رودبار افتتاح شد، شاهد کمترین مشکل و ترافیک در این منطقه بودیم و احتمال دارد که در روزهای پایانی سال، محدودیتهای ترافیکی جدیدی در آزاده راه رشت به قزوین اعمال شود تا کمترین معطلی را در ورودی شهرستان رودبار داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در خاتمه اظهار کرد: تا امروز بیشترین تردد را در استانهای مازندران، گیلان و خراسان رضوی شاهد بودیم و این سه استان میزبان بیشترین مسافران نوروزی بودند.

در این جلسه همچنین اعضای حاضر هریک گزارش عملکرد دستگاه های مرتبط را بیان کردند.

کد خبر 1756719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha