نمایندگان مجلس پل ارتباطی سهل‌الوصول با مردم ایجاد کنند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: نمایندگان مجلس پل ارتباطی سهل‌الوصول با مردم ایجاد کنند و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ‌پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در جریان دیدار منتخبان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی که به دعوت استاندار کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد،مسوولیت‌ها را امانت خواند و اظهار کرد: مدیران و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم باشند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی تصریح کرد: فرصت را برای خدمت به کردستان در زمینه پیشرفت و آبادانی این استان غنیمت بشمارید و در راستای رفع مشکلات مردم حرکت کنید.

نمایندگان مجلس پل ارتباطی سهل‌الوصول با مردم ایجاد کنند

وی تعامل سازنده و تبادل نظر نمایندگان با دولتمردان در توجه به نیازهای مردم و رفع مشکلات کشور و به تبع استان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مسئولان و منتخبین مجلس پل ارتباطی سهل الوصول با مردم ایجاد کنند.

در ادامه این نشست که معاونین استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های زیربنایی و اقتصادی نیز حضور داشتند، استاندار کردستان با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استان، اولویت خود، مدیران و نمایندگان مجلسین را خدمت به مردم و برقراری ارتباط با آنها عنوان کرد.

در این نشست منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هریک به بیان مسائل حوزه انتخابیه خود، دیدگاه‌ها، راه‌کارها و پیشنهادات خود به منظور گره گشایی از مشکلات مردم استان و ارتقاء تعاملات پرداختند.

نخستین نشست مشترک منتخبان مردم در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی با دعوت استاندار کردستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر انسجام و هم افزایی در خدمت به مردم، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای توسعه و پیشرفت کردستان و اتفاق نظر میان نمایندگان و مدیریت استان برگزار شد.

کد خبر 1756771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha